středa 11. listopadu 2015

CAPILANO BRIDGE AND CHICAGO INVASION


Skoro před dvěma lety jsem měla dokonalej nápad a přihlásila jsem se do společného projektu naší školy a Marquette University v Milwaukee, Wisconsin. Dva týdny strávili Američané u nás v Čechách a my pak dva týdny u nich v Milwaukee. Práci na projektu popisovat nebudu :D Měla jsem to štěstí, že jsem tam potkala jednu z mých dnes nejlepších kamarádek a Lauren ze Chicaga, se kterou jsme se z počátku naprosto nemusely, ale to se otočilo a minulý týden mě přijela navštívit do Vancouveru. Nejlepší čtyři dny! Konečně někdo, kdo je na tom se sarkasmem jako já :D Samozřejmě dva dny z toho pršelo, ale stihly jsme Stanley Park, akvárium, Capilano Bridge, sushi, donuty, workout a další. Spoustu fotek dále v článku!  Enjoy :)

It will be almost two years now from the moment I had this brilliant idea to sign up to this common project of our school together with Marquette University in Wisconsin. Americans would spend two weeks in the Czech Republic and then we would spend two weeks in Milwaukee. I was lucky and I met one of my best friends now and also Lauren. We didn't like each other from the beginning but that changed quickly and last week, she visited me here in Vancouver. Best four days! Finally someone who is on the same sarcasm level as I am :D Obvisously it was raining for two days but we went to Stanley Park, aquarium, Capilano Bridge, sushi, donuts, wourkout etc. Thanks for coming, Lauren! Tons of pictures down in the post! Enjoy :)






























Žádné komentáře:

Okomentovat